Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Anneke & Hinnie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Anneke & Hinnie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Anneke & Hinnie

Blijf op de hoogte en volg Anneke & Hinnie

16 Augustus 2015 | Nederland, Hoogeveen

Beste allemaal,
Vanaf nu zijn we bezig met de voorbereidingen op onze reis naar Peru. Het eerste is het starten van deze blog! Want wij willen graag alles met jullie delen, zodat jullie ook mee kunnen genieten van onze reis.
We zijn heel blij dat Linda ons helpt om deze blog op te zetten. Dit is voor ons meteen een leerproces & we gaan er van uit dat het ons gaat lukken -het MOET lukken!
De eerste voorbereidingen zijn al klaar: tickets zijn geboekt. De prikken hebben we gehad, wat koste dat veel geld & weken stijve armen. Reisboekejes & Wikipedia bestudeerd. Visas halen we ter plaatse. Leesboeken uitgekozen. En we hebben er heeeeeeel veeeeel zin in!
Inkopen moeten we nog doen, ook cadeautjes & kleding voor een weeshuis.. Hopen dat onze spullen dan nog in de koffers passen.
We willen jullie laten meegenieten & hopen op veel reacties!
Groetjes,
Anneke & Hinnie

**hier nog een Engelstalig bericht voor mijn Engels sprekende vrienden**

Dear friends,

I am very excited to go with my sister to Peru, and like to share my experience with you. Most preparations have been done -has to be done!- and we are looking forward to leave September 30, returning October 31. With these few words I am inviting you to follow us, and hope to hear from you.

In the following post, the message will be in Dutch with the English version below.

Love, Hinnie

• 16 Augustus 2015 - 17:54

Marion:

Succes met alle voorbereidingen en voorpret. Marion

• 16 Augustus 2015 - 17:56

Anneke & Hinnie :

Oh leuk Marion, wat ben je snel!

• 16 Augustus 2015 - 18:44

Judith:

Ha! Gelukt dus! Mooi... we hopen veel van jullie te lezen als jullie daar zijn.
    Groetjes!

• 16 Augustus 2015 - 19:39

Jaap SCH:

Veel plezier en tot ziens. Ik zie uit naar het vervolg!
    Groet'n oet Grunnegerlaand.

• 16 Augustus 2015 - 21:09

Elma:

Heel veel succes met de voorbereidingen en we kijken uit naar jullie reisverslagen. Groetjes!

• 16 Augustus 2015 - 21:15

Linda:

Graag gedaan! Was gezellig vandaag! En leuk dat we jullie kunnen volgen, beetje meereizen naar Peru.

• 17 Augustus 2015 - 17:13

Ellen:

Succes met de voorbereidingen! En ben benieuwd naar jullie reisverslagen! Succes! Groetjes Ellen

• 17 Augustus 2015 - 19:14

Henriëtte:

Spannend!
    Natuurlijk gaan we jullie volgen, ben heel benieuwd naar alle reisverslagen!
    Succes met de voorbereidingen!

• 04 September 2015 - 23:44

Henk En Tineke:

Heel veel plezier met de voorbereidingen en alvast een goede reis gewenst

• 05 September 2015 - 09:14

Coby:

Een fantastische reis samen gewenst.

• 05 September 2015 - 12:20

Els En Remke:

Jullie gaan een fantastische reis maken. Onze zoon en schoondochter zijn daar een aantal jaren geleden ook geweest. En van hen hebben we het nodige gezien. Prachtige natuur en cultuur. Veel plezier!

• 17 September 2015 - 15:28

Regien: